IMMORTALS FENYX RISING - PRZEPUSTKA SEZONOWA
Doświadcz nowych wrażeń w grze Immortals Fenyx Rising dzięki Przepustce Sezonowej – zawierającej 3 fabularne dodatki DLC z jeszcze bardziej epickimi przygodami i zagadkami: „Nowy bóg”: Jako Fenyx przejdź próby bogów z Olimpu i dołącz do greckiego panteonu. „Mity Wschodniego Królestwa”: Zagraj w zupełnie nowej opowieści inspirowanej mitologią Chin, w której jako nowy bohater spotkasz nowych bogów i zmierzysz się z egzotycznymi potworami z dalekiego kraju. „Zaginieni bogowie”: Doświadcz zupełnie nowego rodzaju walki w stylu zadymy z widokiem z góry! Poznaj nowego bohatera, który wyrusza w epicką podróż, by połączyć się z bogami Grecji. Jeśli kupisz przepustkę sezonową już dzisiaj, otrzymasz dodatkowe zadanie - „Gdy droga staje się wyboista” - które pozwoli ci wygrać wyjątkowe nagrody w grze.