Igrzyska olimpijskie powracają i tym razem także ty masz szansę okryć się chwałą! Nieważne, czy grasz z przyjaciółmi, rodziną czy osobami z czołówki światowych rankingów – przyjemność z tej gry może czerpać każdy! Obudź w sobie ducha rywalizacji, tworząc swojego sportowca i dobierając dla niego umiejętności oraz idealny kostium. Czemu ograniczać się do zwykłego stroju sportowego, skoro możesz wyróżnić się jako pirat, astronauta lub kowboj? Wybierz jedną z 18 dyscyplin sportowych – od tenisa i piłki nożnej po wyścig na 100 metrów, koszykówkę czy boks – zawsze znajdzie się jakiś rekord do pobicia. Walka o złoto jeszcze nigdy nie sprawiała tyle frajdy!