Razem z tą zawartością do pobrania do gry Hunting Simulator 2 otrzymasz specjalną strzelbę premium. Ta wyjątkowa strzelba łączy w sobie doskonałą konstrukcję Beretty z niesamowitym designem Marca Newsona. Zrób z niej dobry użytek w grze!