Hunting Simulator 2: A Ranger's Life Xbox One
Motto strażników leśnych brzmi: chronić i zachowywać. W tej nowej kampanii fabularnej towarzyszysz strażnikowi leśnemu Dexterowi i jego wiernemu labradorowi retrieverowi Dariusowi podczas codziennej pracy w parku narodowym w stanie Kolorado. Jako prawdziwy miłośnik przyrody przemierzasz rozległy obszar wokół chaty, aby szukać zwierząt i opiekować się nimi, zbierać próbki do analizy, kontrolować rozprzestrzenianie się inwazyjnych gatunków oraz dbać o dobro środowiska naturalnego.