Hunt: Showdown - Legends of the Bayou
DLC Legendy o Bagnach zanurza się głęboko w mroczne serce bagna, aby zapoczątkować pełne wydanie Hunt: Showdown i dostarczyć wiernym sprawie dwie nowe postacie Legendarnych Łowców, dwie unikatowe bronie i 500 Blood Bonds. Dwie potężne postacie wychodzą z cienia. Ci ekskluzywni Legendarni Łowcy przyjmują kontrakty, jak każdy inny, choć ich prawdziwa lojalność pozostaje spowita tajemnicą. Pierwszym z nich jest Kościany Doktor, wpływowy znawca voodoo. Przewidział zło, które spadło na bagno, na długo przed jego przybyciem. Teraz, gdy zło przybyło w pełni sił, nauczyło się bać bladego oblicza doktora i jego naszyjnika z kości proroctw, które przepowiadają jego upadek. Dziwna Siostra jest jednym z najwierniejszych wyznawców Kościanego Doktora. Dawniej znana jako Cora Beukes, dziś jej oblicze spowijają znaki i talizmany, które gwarantują jej bezpieczną podróż przez ten świat oraz następny. Copperhead, nazwany tak od wszechobecnego tubylczego weża, to legendarny Nagant M1895. Broń szczególna, noszona tylko przez pierwszych Łowców, którzy dotarli do bagna i jest to cały dowód, którego potrzebujesz, aby pokazać, że jesteś tutaj od samego początku. Blood Oath jest wpisany w przysięgę rodzinną niesławnych bliźniaków McGowan - „Krwią Złączeni, Dwoje Jednością” - powiedzenie, które było powtarzane przez wiele długotrwalych duetów Łowców i powrót do epoki, w której wszyscy Łowcy zdawali się walczyć w parach.