Hunt: Showdown 1896 - Spirit of Nian
To DLC zawiera dwóch łowców, jedną broń i dwa narzędzia: – Gwiazda Północy (łowczyni) – Suweren (łowca) – Dar Snajpera (Officer Carbine Deadeye) – Smocza Pieśń (kapiszony) – Ognista Małpa (flary) Gwiazda Północy i Suweren: Ci chińscy łowcy poznali swój fach, mierząc się z Nianem, legendarnym potworem, który wyrusza na polowanie w Chiński Nowy Rok. Przez lata prowadzili zwycięskie i krwawe starcia z Nianem. Pod koniec 1895 roku, pomimo ustawy Geary’ego, z pomocą Trevorsa i Huffa, wyemigrowali do USA, zabierając ze sobą legendarną broń: karabin Nagant Officer, bezogniowe wabiki oraz zapalniki.