Hunt: Showdown 1896 - Souls of a Feather
To DLC zawiera dwóch łowców, dwie bronie i jeden przedmiot zużywalny: – Zaraza: Morrigan (łowczyni) – Zaraza: Midian (łowca) – Przebudzenie Skrzydła (Slate Riposte) – Posag Serca (Haymaker) – Niszczyciel Klatek (granat czepny) Słowu „Złomodziób” towarzyszyło ostatnie, agonalne tchnienie. Było to desperackie wołanie, by inni nie wpadli w pułapkę bestii, lecz zamiast tego wzbudzało ciekawość. Odważna trójka podążyła za przynętą Złomodzioba, lecz nie zaznali strachu – znaleźli jedynie potęgę. Zdumieni poświęcili sługę bestii, po czym złożyli jej przysięgę wierności. W zapadniętych, wygłodniałych oczach tej potęgi byli jednak niczym. Trójka szybko stawała się więc coraz bardziej niezadowolona. Żadna ofiara – złożona z innych lub samego siebie – nie mogła tego zmienić, dlatego każdy z nich poszedł własną ścieżką: Jeden naostrzył swój sierp i skierował wzrok na Złomodzioba. Drugi spoglądał nie tylko na Złomodzioba, lecz szukał przychylności potężniejszych istot. Trzecia załadowała swój pistolet dwiema kulami i odstrzeliła towarzyszy. Okrutna, podstępna i tchórzliwa – pozostała przy życiu akolitka nie była zadowolona z samotności. Oddała się wielkiej mocy, by przekonać się, że jest bezsilna, więc zaczęła gromadzić własnych popleczników. W końcu Nowy Orlean jest pełen płaczliwych mrówek chcących podporządkować sobie innych. Głupia akolitka nie miała jednak pojęcia, że jej towarzysze będą jeszcze bardziej zdradzieccy od niej. Dwoje z nich znalazło miłość w najczarniejszych częściach swoich dusz i mordowało zastępy uczniów z chirurgiczną precyzją, zabierając ze zwłok wszystko, czego chcieli, aż ich szpony wbiły się w kręgosłup samej akolitki. Nie nadawała się ona do oddania czci Złomodziobowi, aspirując do potęgi, po którą bała się sięgnąć. Ciała kochanków były świątyniami, domami kultu tego, co tworzyło Złomodzioba. W jego imię para nie bała się niczego, nawet swego pana. Pana, który mógł zmieniać się z upływem czasu, lecz ich wzajemna miłość i żądza nienaturalnej mocy były niezachwiane. Razem bowiem obalili wszystkich, którzy stali im na drodze, i wspólnie uknuli spisek przeciwko temu, kogo czcili. Desperacko chcieli władzy, toteż albo zostaliby zastąpieni kolejnymi zdrajcami, albo ich marzenia o dostąpieniu bóstwa spełniłyby się. Morrigan i Midian – związani ciałem, duszą i potępieniem.