Hunt: Showdown 1896 - Northern Justice
To DLC zawiera jednego łowcę, dwie bronie i jeden przedmiot zużywalny: – Żandarm (łowca) – Splamione Akta (Centennial) – Karmazynowa Pięść (Scottfield Brawler) – Królewski Standard (skrzynia z amunicją) Wśród członków policji konnej sierżant Jeffrey Forsyth miał reputację surowego egzekutora prawa. Pewnej burzowej nocy Jeffrey usłyszał o szalonym traperze bredzącym o bandytach nękających miejscowe osady. Dostał rozkaz, by poczekać na resztę jednostki, ale szept z tyłu głowy powiedział Forsythowi, że nie ma czasu do stracenia. Zignorował więc komendę przełożonego i samotnie wyjechał. Po całej nocy jazdy znalazł ślady krwi, które doprowadziły go do makabrycznej sceny. Przy ołtarzu zbudowanym z martwych ciał stały trzy obrzydliwe postacie, które nawoływały jakiegoś „Rzeźbiarza”. Mimo odczuwanego strachu i obrzydzenia bez wahania wystrzelił do nich i zaczął lewarować karabin. Gdy jednostka Forsytha znalazła go, klęczał samotnie w morzu krwi – oniemiały i roztrzęsiony. Jego towarzysze nie usłyszeli od niego nawet słowa wyjaśnienia, więc dla bezpieczeństwa zakuli go w kajdany. Kilka dni później do jego celi wkroczył nieznajomy. „Opisz mi wszystko, co widziałeś. Z każdym szczegółem, jakby twoje życie od tego zależało”. Nigdy nie spotkał tego mężczyzny, ale jego głos przypominał szept, który usłyszał w myślach kilka nocy wcześniej. Forsyth uspokoił się i co do joty spełnił żądanie nieznajomego. Tej samej nocy obudził go huk wystrzałów i brzęczenie kluczy. „Idziesz, czy chcesz zawisnąć?” – zapytał nieznajomy. Jeffreyowi nie trzeba było powtarzać. Gdy rozbili obóz, John Victor przedstawił się i bez uprzedzenia dźgnął Forsytha dużą igłą. Pod wpływem zastrzyku mógł tylko słuchać opowieści Victora. Mówił on o sekretnej wojnie, do której właśnie zwerbował Jeffreya. Forsyth wiedział, że nie może już powrócić do dawnego życia, więc zgodził się na udział w łowach. Oto jego nowa sprawiedliwość – powód i cel istnienia.