Hunt: Showdown 1896 - Meridian Turncoat
To DLC zawiera jednego łowcę, dwie bronie i jeden przedmiot zużywalny: – Zaprzaniec (łowca) – Zasiadka (Dolch 96) – Ogień Krzyżowy (Dolch 96) – Czerwony Antałek (skrzynia z amunicją) Słońce powoli zachodzi, okrywając niebo czerwienią i wydłużając cienie na południku. Tam, gdzie ziemia zapada się i wysycha, a runo obumiera, pozostają ślady rozlewu krwi. Widać szczątki tych zniszczonych przez machiny wojenne i przemysł ze wschodu – dziś już nieprzypominające ludzi, którymi niegdyś byli. Wadliwe mechanizmy wciąż tykają bez celu, nieustannie wykonując niepotrzebne zadania. Zaprzaniec był takim narzędziem przemysłu i wojny. Gdy go wyszkolono, Wim Jansen otrzymał nowy cel w życiu: broń do zabijania i pułk, za który miał zabijać. Wszystkich wysłano na Dziki Zachód, gdzie mieli całkowicie oskubać jego mieszkańców. Jednak rzeź ustała przy parowie Czerwony Antałek, gdzie Jansen stracił współtowarzyszy. Jako jedyny przeżył zasadzkę, która pochłonęła życie wszystkich jego druhów. Ocaliła go nagła powódź, która oczyściła parów z morderczych nieprzyjaciół. Dwa dni później Jansen podniósł się z błota, mając jedynie parę rewolwerów Dolch ochrzczonych mianem Ogień Krzyżowy i Zasiadka, a także skrzynkę z amunicją, którą nazwał na cześć parowu, i nieśmiertelniki poległych przyjaciół. Następnie wyruszył na równinę w poszukiwaniu pomsty – jednak okazało się, że okrzyknięto go renegatem i zdrajcą. Gdy Jansen zaspokoił swą żądzę zemsty, jego przydomek już z nim został, a on sam zafascynował się krwawym południkiem i wyruszył w poszukiwaniu kolejnych aktów przemocy.