Hunt: Showdown 1896 - Legends of the Bayou
To DLC zawiera dwóch łowców, jedną broń i jedno narzędzie: – Doktor Kość (łowca) – Szurnięta Siorka (łowczyni) – Miedziogłowiec (Nagant M1895) – Więzy Krwi (nóż) Doktor Kość Doktor John urodził się w Senegalu i dotarł do Nowego Orleanu jako niewolnik. Z czasem odzyskał tam wolność i zasłynął w miejscowej społeczności voodoo po objęciu dowództwa nad grupą łowców. Na temat jego zdolności krąży wiele plotek. Według niektórych on sam wywołał zarazę, z którą walczył, lecz nikt o takich poglądach nie dożył starości. Szurnięta Siorka Uzdrawiające moce króla voodoo Johna zainspirowały Corę Beukes do praktykowania tej magii. Kobieta szybko ukończyła inicjację i dołączyła do bliskiego kręgu łowców oddanych Doktorowi Kość. Miedziogłowiec Ten Nagant 1895 niejedno już przeszedł, lecz nadal błyszczy pod grubą warstwą brudu i błota. To broń zadłużona u właściciela, dzięki któremu po tylu latach wciąż poluje. Więzy Krwi Owiane złą sławą bliźniaczki Jos i Fin McGowan wykuły te dwa noże w chwili dołączenia do łowów. Na obu broniach widnieje symbol i przysięga sióstr.