Hunt: Showdown 1896 - Bayou Wraith
To DLC zawiera jednego łowcę, jedną broń i jedno narzędzie: – Upiór Teche (łowca) – Ręka Upiora (Springfield 1866 Striker) – Werbena (nóż) Niewielki i delikatny, niby naręcze pastelowych purpur przypominających pięść skrywającą ukryte ostrza smukłego, zdrewniałego ciernia. Taki też jest nóż Werbena – wyważony i wierny kompan tych, którzy bezgłośnie przemierzają rozlewisko. Zupełnie jak Upiór Teche: podstępny blagier, duszek rozlewisk, banita. Rozprawia się ze swoimi przeciwnikami z teatralną swadą, dzierżąc w ręce karabin Springfield z uśmiechem goszczącym w kąciku ust – mimo tragicznego losu, jaki spotkał jego rodzinę i wszechobecnego zepsucia. Ujrzawszy w zasięgu dłoni groźbę większego cienia, któremu nieraz stawiał czoła i go przezwyciężał, Upiór Teche wysnuwa się spod osłony mroku, aby ugodzić go w samo serce. Cień przepoczwarza się w cień, świt w noc – skryty i chroniony przez tę samą energię, która napędza tę nienazwaną istotę. Light the Shadow, spowij mrokiem dni. Light the Shadow, spowij mrokiem cień dni, spowij mrokiem dni, spowij dni...