How the Saints Save Christmas
Jeżeli jesteś już posiadaczem karnetu sezonowego, NIE zakupuj tej zawartości, ponieważ opłata zostanie pobrana ponownie. How the Saints Save Christmas (1953) - Św. Mikołaj zostaje uwięziony w Symulacji, ale sknerowaty szef Świętych z Trzeciej Ulicy nie może wykrzesać w sobie wystarczająco dużo atmosfery świątecznej, by go uratować. Czy Święci zdołają pomóc Szefowi odkryć prawdziwe znaczenie Świąt na czas? Klasyka na święta dla całej rodziny.