Hotel Renovator - Indoor Garden Room & Furniture Set
Oderwij się od codziennego zabiegania i odwiedź bujną, błogą oazę dzięki dodatkowi Indoor Garden Room & Furniture Set. Zmień swój pokój hotelowy w raj dla miłośników natury! Zobacz całkowicie nowy ogród wewnętrzny, który możesz udekorować kolorowymi roślinami i naturalnymi elementami – to idealne miejsce dla każdego miłośnika przyrody. Rozkoszuj się kolekcją mebli i dekoracji inspirowanych naturą: od rustykalnych drewnianych stołów po liściaste zasłony. Nadaj każdemu zakątkowi swojego hotelu naturalny urok. Ta zawartość do pobrania zawiera: ● Nowe piętro i cel: wyremontuj ogród wewnętrzny ● Dziesięć foteli ● Cztery krzesła ● Trzy stoliki kawowe ● Cztery dekoracje ● Dwadzieścia trzy sofy ● Dwie lampy stojące ● Trzy stoły ● Siedem wiszących roślin sufitowych ● Siedem wiszących roślin ściennych ● Osiem stojących roślin, część I – 8 roślin w 4 różnych doniczkach, czyli 32 warianty ● Piętnaście stojących roślin, część II – 15 roślin w takich samych doniczkach Kup tę zawartość do pobrania już teraz i zachwyć się pięknem przyrody!