Horizon Chase Turbo - Summer Vibes
DODATEK DLC DO GRY HORIZON CHASE TURBO: SUMMER VIBES Po raz kolejny nasze najsłynniejsze inspiracje przybrały realny kształt. Summer Vibes to pierwszy dodatek DLC do gry HORIZON CHASE TURBO. Oto roadster w klasycznym, arcade’owym stylu: załóż ciemne okulary i delektuj się każdą milą pokonaną na trasie od wybrzeża do wybrzeża. KABRIOLET, CZYLI ESENCJA KLASYKI ARCADE Rozpocznij rozgrywkę, siadając za kółkiem nowego, wyjątkowego auta wzorowanego na najbardziej klasycznym kabriolecie-roadsterze. Odkryj również 5 niesamowitych skórek, które można odblokować. 12 KOLOROWYCH DRÓG W PEŁNI LATA Zestaw 12 słonecznych dróg wyselekcjonowanych z głównej kampanii i zaprojektowanych na nowo specjalnie z myślą o letniej jeździe. Musisz odblokować wszystkie wyścigi poza pierwszym dostępnym od razu. URZEKAJĄCA WYPRAWA OD WYBRZEŻA DO WYBRZEŻA Rozpocznij podróż w większych nadmorskich miastach, mknij po szosach pośród pustynnych i wiejskich krajobrazów, aby zakończyć trasę na plaży. Czujesz wiatr muskający twoją twarz? Summer Vibes to ukłon złożony nie tylko klasyce, ale przede wszystkim tobie. Szerokiej drogi!