Horizon Chase Turbo - Rookie Series
ZAWARTOŚĆ DO POBRANIA „CYKL DEBIUTANTÓW” DO GRY HORIZON CHASE TURBO Nowa kampania przygotowana z myślą o początkujących graczach. Zaproś przyjaciół i bliskich do wspólnego udziału w CYKLU DEBIUTANTÓW! KAMPANIA „CYKL DEBIUTANTÓW” Nowa kampania jest przeznaczona dla młodszych i mniej doświadczonych graczy, którzy będą mogli poznać podstawy rozgrywki w sprzyjających warunkach, nabywając umiejętności w stosownym dla nich tempie. W tej zawartości do pobrania pozbawionej rankingów, czekających na zdobycie monet i opcji zarządzania zużyciem paliwa przyszli mistrzowie kierownicy mogą się skupić na głównych aspektach wyścigów. SAMOCHÓD IDEALNY DLA POCZĄTKUJĄCYCH Debiutant to najnowsze auto doskonałe dla graczy, którzy nie mają większego doświadczenia w grach wyścigowych. Świetnie się nim kieruje, w dodatku automatycznie zyskuje kolejne ulepszenia wraz z postępami jego właściciela w kampanii. PRAWO JAZDY Gdy gracze zakończą Cykl Debiutantów, odblokują specjalne prawo jazdy będące dowodem, że są gotowi do udziału w Ogólnoświatowych Zawodach oraz innych trybach rozgrywki.