Hitomi gwiazda pop
Pełna energii i niezwykle utalentowana wojowniczka w szkolnym mundurku zamienia się w prawdziwą gwiazdę pop i wspólnie z innymi członkiniami Drużyny O udowadnia, że na scenie potrafi równie wiele, co w walce.