HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 7: Wrath
Akt 7: Gniew HITMAN 3: Siedem Grzechów Głównych zabierze Cię w głąb umysłu Agenta 47. Zdobądź wyjątkowe garnitury nawiązujące do grzechów i podejmij nowe wyzwania, by odblokować specjalne nagrody. Czy zdołasz oprzeć się wszystkim siedmiu grzechom? Ten pakiet da Ci dostęp do następującej zawartości: - garnitur z motywem gniewu, - granat błyskowo-hukowy „Ryk”, - karabin szturmowy „Shashka: bestia”, - eskalacja „Koniec gniewu”. Ten pakiet zawartości zawiera Akt 7: Gniew. Wszystkie siedem aktów możesz kupić wraz z kolekcją Siedem Grzechów Głównych.