HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 5: Gluttony
Akt 5: Łakomstwo HITMAN 3: Siedem Grzechów Głównych zabierze Cię w głąb umysłu Agenta 47. Zdobądź wyjątkowe garnitury nawiązujące do grzechów i podejmij nowe wyzwania, by odblokować specjalne nagrody. Czy zdołasz oprzeć się wszystkim siedmiu grzechom? Ten pakiet da Ci dostęp do następującej zawartości: - garnitur „Rozpusta”, - strzelba „Maksymalista”, - opakowanie gumy do żucia „Balonowa królowa”, - eskalacja „Obżarstwo”. Ten pakiet zawartości zawiera Akt 5: Łakomstwo. Wszystkie siedem aktów możesz kupić wraz z kolekcją Siedem Grzechów Głównych.