HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 3: Sloth
Akt 3: Lenistwo HITMAN 3: Siedem Grzechów Głównych zabierze Cię w głąb umysłu Agenta 47. Zdobądź wyjątkowe garnitury nawiązujące do grzechów i podejmij nowe wyzwania, by odblokować specjalne nagrody. Czy zdołasz oprzeć się wszystkim siedmiu grzechom? Ten pakiet DLC da Ci dostęp do następującej zawartości: - garnitur „Lotofag”, - pistolet maszynowy „Niedbałość”, - mina zbliżeniowa ze środkiem usypiającym „Leser”, - eskalacja „Dość lenistwa”. Ten pakiet DLC zawiera Akt 3: Lenistwo. Wszystkie siedem aktów możesz kupić wraz z kolekcją Siedem Grzechów Głównych.