HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 2: Pride
Akt 2: Pycha HITMAN 3: Siedem Grzechów Głównych zabierze Cię w głąb umysłu Agenta 47. Zdobądź wyjątkowe garnitury nawiązujące do grzechów i podejmij nowe wyzwania, by odblokować specjalne nagrody. Czy zdołasz oprzeć się wszystkim siedmiu grzechom? Ten pakiet DLC da Ci dostęp do następującej zawartości: - garnitur „Narcyz”, - szabla „Próżny awanturnik”, - karabin snajperski „Majestat”, - eskalacja „Profuzja pychy”. Ten pakiet DLC zawiera Akt 2: Pycha. Wszystkie siedem aktów możesz kupić wraz z kolekcją Siedem Grzechów Głównych.