HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 1: Greed
Akt 1: Chciwość HITMAN 3: Siedem Grzechów Głównych zabierze Cię w głąb umysłu Agenta 47. Zdobądź wyjątkowe garnitury nawiązujące do grzechów i podejmij nowe wyzwania, by odblokować specjalne nagrody. Czy zdołasz oprzeć się wszystkim siedmiu grzechom? Siedem Grzechów Głównych to 7-częściowe rozszerzenie gry HITMAN 3, którego poszczególne części będą udostępniane w miarę upływu czasu. Każdy pakiet treści zawiera nowy kontrakt, wyjątkowy garnitur i przedmiot nawiązujący do grzechu, z których możesz korzystać w całym świecie zabójstw. Ten pakiet zawiera Akt: 1 Chciwość. Wszystkie siedem aktów możesz kupić wraz z kolekcją Siedem Grzechów Głównych.