HITMAN 3 - Chongqing
Pod neonowymi szyldami gwarnych kafejek, a także wśród niewielkich sklepików i straganów upchniętych w ciasnych uliczkach odwiedzający miasto Chongqing mogą znaleźć chwilę wytchnienia od swoich codziennych problemów. Ta megametropolia to ogromny węzeł komunikacyjny pełen tajemnic ukrytych z dala od utartych szlaków.