Historia podziemia
Wyrusz do podziemnego świata poprzez nowo odkryty portal i znajdź tajemniczą wieżę strzeżoną przez Czarnego Serafina. Ten pakiet zawiera 4 zupełnie nowe misje w podziemiach Ancarii.