High Roller Pack
Zestaw High Roller zawiera strój High Roller oraz pistolet Krugermeier 2-2. Strój High Roller przebiera agenta 47 w elegancki smoking, z dyskretnie schowanym pistoletem Krugermeier 2-2 - to celna, pewna i cicha broń z wbudowanym tłumikiem. Zestaw High Roller jest też dostępny jako część kolekcji Garnitury i Broń.