Hello Neighbor 2 Beta
Witaj w Raven Brooks. Zagrasz wkrótce w coś, co nazwaliśmy skróconą betą Hello Neighbor 2. Gra wciąż jest rozwijana, ale chcieliśmy się podzielić przedsmakiem tego, jak wygląda Raven Brooks, w tym wszystkie nowe miejsca i mieszkańcy tej miejscowości. Niniejsza wersja nie zawiera spoilerów, ale spodziewaj się, że na końcu wszystko się połączy. Niektóre elementy rozgrywki zostały celowo wyłączone z tej prezentacji, a inne wciąż są rozwijane i mogą ulec zmianie. Niektóre funkcje platformy i gry mogą nie działać poprawnie w tej wersji, a pomoc techniczna jest ograniczona. Dostęp do bety Hello Neighbor 2 jest dostępny wyłącznie dla użytkowników, którzy dokonali zamówienia gry w przedsprzedaży.