Hell Let Loose - Airborne M1942 Reinforced
Rzuć się w wir akcji dzięki najnowszemu darmowemu dodatkowi do pobrania. Mundur ten obrazuje historyczne zmiany, jakie siły powietrzne USA musiały wprowadzić w umundurowaniu ze względu na słabość materiału w kluczowych miejscach, takich jak łokcie i kolana. Zawartość tego dodatku: Wzmocniony mundur M1942 (dostępny dla żołnierzy USA pełniących następujące funkcje: oficer, strzelec, p. panc, inżynier, strzelec maszynowy, strzelec z bronią automatyczną, piechur, medyk, wsparcie, snajper i obserwator).