HAWKED – 7200 szt. waluty GE-0
Kup 7200 szt. waluty GE-0, żeby odblokować jeszcze więcej skarbów HAWKED! Walutę GE-0 wykorzystasz do przejścia na ścieżkę premium przepustki renegata; możesz ją też wydać na dowolne elementy służące do zmiany wyglądu: personalizacje, skórki, awatary, ubiory, wzory malowania broni, emotki i tak dalej.