Harry Potter: Mistrzowie Quidditcha - Skórka miotły „Naj-Błyskawica”
Kolejny rozdział się rozpoczyna! Zanurz się w magicznym świecie Quidditcha, grając w pojedynkę lub dzieląc rozgrywkę ze znajomymi i rodziną. Skórka miotły „Naj-Błyskawica” jest zawarta w przedsprzedaży.