Hand of Fate 2: Outlands and Outsiders
Hand of Fate 2: Obcy i nieznajomi DLC poszerza grę życia i śmierci o zupełnie nowe wyzwanie fabularne i wyjątkowego towarzysza. Zaryzykuj gniew uwięzionych bogów w Wyzwaniu Kartografa podczas poszukiwań legendarnego portali, który może wymazać błąd z twojej przeszłości. Potem dołącz do Sieroty Hubie'ego, twojego nowego i nieprzewidywalnego goblińskiego towarzysza, który stara się odkryć tajemnicę za przepowiednią o końcu świata. Aby zagrać w ten dodatek, potrzebna jest wersja podstawowa gry Hand of Fate 2.