Hand of Fate 2: A Cold Hearth
Hand of Fate 2: Zawartość do pobrania Zimne ognisko wprowadza nową potężną postać do gry życia i śmierci — legendarną łowczynię głów, Okrutną Keturę. Gdy w miasteczku Ironpeak grasuje obłąkany zabójca, jedynie doświadczona łowczyni o lodowatym sercu będzie w stanie doprowadzić go przed oblicze sprawiedliwości. Jednak dlaczego Keturah tak zawzięcie ściga swój cel i do czego będzie zdolna, by schwytać zwierzynę? Ironpeak jest znane z rozwiniętego przemysłu, a ta przygoda pozwoli ci uzupełnić arsenał o nowe niesamowite bronie. Korzystaj w bitwie z pistoletów, garłaczy i zaczarowanych rękawic lub ścinaj swoich wrogów za pomocą nowych śmiercionośnych broni powodujących krwawienie. W skład tej zawartości do pobrania wchodzą: nowy towarzysz, nowa seria zadań towarzysza, nowe spotkania użytkowe i nowy ekwipunek do odblokowania. Ta zawartość wymaga podstawowej wersji gry Hand of Fate 2.