Hamster on Rails
W "Hamster on Rails" dołączysz do najlepszego i najodważniejszego budowniczego kolei w niesamowitej podróży w poszukiwaniu cennych minerałów i uratowania ukochanej wioski chomików. Przemierzaj cztery intrygujące światy, takie jak las, pustynia, a nawet średniowiecze, w 64 wymagających etapach. Sprawdź najważniejsze funkcje gry "Hamster on Rails": - Używaj różnych elementów do budowania torów kolejowych i pokonywania przeszkód, aby rozwiązywać zabawne wyzwania. Użyj dźwigni, aby zmienić kierunek torów i przycisków, aby aktywować lub dezaktywować różne mechanizmy, takie jak drzwi i pułapki. - Pomagaj swoim przyjaciołom po drodze, znajduj ukryte skrzynie i zdobywaj nowy wygląd. Ubierz swojego chomika jak truskawkę, w paski, a nawet w cętki jak krowę. - Z uroczymi postaciami, "Hamster on Rails" jest zabawną i wymagającą grą rozwiązywania problemów, która wystawi twoje umiejętności na próbę. Twój chomik będzie miał kilka sposobów interakcji, takich jak tryb budowy, tryb interakcji, prześwietlenie i turbo. Dołącz do tej przygody i baw się dobrze budując niezwykłe tory kolejowe, pomagając innym chomikowym przyjaciołom, dostosowując swojego bohatera i ratując wioskę chomików!