Halo Wars 2: Alternatywne barwy wojenne
Walcz w dobrym stylu dzięki nowym skórkom pojazdów. Odśwież oddziały Wygnańców przy pomocy perłowych skórek, a siłom UNSC nadaj nowego sznytu, używając skórek kamuflujących. Do wykorzystania w trybie wieloosobowym i Najeździe.