Halo Wars 2: 3 pakiety Najazdu
Przygotuj się do walki w trybie Najazdu Halo Wars 2 z pomocą 3 pakietów Najazdu! Buduj swoją armię, odblokowuj nowe jednostki i ulepszaj już posiadane karty z tym pakietem startowym trybu Najazdu Halo Wars 2. Każdy pakiet zawiera wybór kart o różnej rzadkości - od pospolitych po legendarne.