Przygotuj się do walki w trybie Najazdu Halo Wars 2 z pomocą 20 pakietów Najazdu i otrzymaj dodatkowo 3 pakiety za darmo! Buduj swoją armię, odblokowuj nowe jednostki i ulepszaj już posiadane karty z tym pakietem startowym trybu Najazdu Halo Wars 2. Każdy pakiet zawiera wybór kart o różnej rzadkości - od pospolitych po legendarne.