Gwiazdy pop – Drużyna O
Cztery utalentowane wojowniczki w roli gwiazd pop udowadniają, że na scenie potrafią równie wiele, co w walce! Pakiet zawiera stroje dla: Hitomi, Leifang, Kokoro i Mili.