Zbierz za jednym zamachem wszystkie elementy zestawu garażowego 2 w jednej cenie. Zawiera on drugie zestawy garażowe dla pojazdów Cygon, Pariah, Nyvoss, Terra i Vintek. Już nie musisz wybierać, z którego auta stworzysz brykę marzeń!