Gravel Porsche Rallye pack
Kup pakiet Gravel Porsche Rally i zasiądź za kółkiem dwóch legendarnych bolidów! Rozszerzenie zawiera: Porsche 924 GTS Rally wraz z dwoma oficjalnymi dekoracjami z lat 1981 i 1982. Porsche 959 Rally wraz z oficjalną dekoracją z roku 1986 Dostępne od początku gry, w każdej dyscyplinie oraz w karierze!