Gravel King of Buggies
Pojazdy terenowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Nieustraszone, szybkie i zwrotne Buggies dołączają do wyścigu. W Gravel Channel dostępny jest nowy odcinek Off-road Masters, w którym możesz sprawdzić, na co Cię stać.