Gravel Ice and Fire
Gravel Channel dociera na Islandię z nowym odcinkiem Off-road Masters i nowymi, zapierającymi dech w piersi rajdami Cross Country. Twoimi towarzyszami podróży będą śnieg i lód — od mroźnych plaż po zbocza aktywnego wulkanu.