Gravel Free car Opel Kadett GTE
Kultowy, cieszący się powszechnym uznaniem pojazd — jeden z ostatnich potężnych samochodów rajdowych z tylnym napędem: Opel Kadett GTE z lat 70. Czeka Cię jazda pełna adrenaliny i brawury!