Gravel Free car Ford HRX
Imponujący Ford HRX jest już w Gravel Channel. Idealny wybór na każdy rajd terenowy. Znakomite połączenie osiągów i właściwości jezdnych. Nic nie jest w stanie go zatrzymać!