Gravel Free car Bowler Bulldog
Prosto z Wielkiej Brytanii trafia do nas jedno z najnowszych dzieł ze stajni Bowler — Bulldog — skoncentrowana moc, dzięki której jazda w terenie staje się jeszcze bardziej ekscytująca i wciągająca. Idealny samochód do przetestowania własnych możliwości!