Gravel Free car Acciona
Acciona — pierwszy i jedyny samochód elektryczny, który wziął udział w najtrudniejszym oficjalnym rajdzie terenowym świata i ukończył go — dorzuca swoją porcję „energii” do stajni Gravel. Silnik elektryczny nie jest żadnym ograniczeniem!