Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City
Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City zawiera dodatki The Lost and Damned oraz The Ballad of Gay Tony i nie wymaga kopii oryginalnego Grand Theft Auto IV. W The Lost and Damned wcielisz się w Johnny'ego, zasłużonego członka niesławnego gangu The Lost. Johny rozkręcał dla Lostów interesy w Liberty City i jego lojalność dla naszywki na plecach i prezesa klubu Billy'ego Greya jest niezachwiana. Jednak gdy Billy wraca z odwyku przepełniony żądzą mordu i rozpusty, Johny trafia w sam środek wojny gangów, która określi strefy wpływów w mieście przemocy i zepsucia. Czy oddanie dla sprawy przeważy? The Ballad of Gay Tony to mocna dawka wystrzałów, blichtru i brudu. Gracze wcielą się w Luisa Lopeza, przygodnego gangstera i pełnoetatowego asystenta legendarnego organizatora klubów nocnych Tony'ego Prince'a (znanego też pod pseudonimem Gay Tony). Znajdzie się on w krzyżowym ogniu rodzinnych porachunków i fałszywym świecie sprzecznych interesów, gdzie nigdy nie wiadomo, kto okaże się zwykłym pozerem.