Gra Roku
Nie przegap najlepiej sprzedającej się gry z serii Halo w postaci edycji Gra Roku Halo 4, pełnej nowej zawartości, w tym zawierającej Zestaw Bohaterów Halo 4 oraz Przepustkę Gier Wojennych. Ponadto otrzymasz nowy, wzorowany na Halo płaszcz awatara Master Chiefa na Xbox One - jeden z ponad 15 dodatkowych elementów zawartości do awatarów.(*Wewnętrzne dane Microsoftu o sprzedaży w USA, 31.07.2013)