Gori: Cuddly Carnage - Neon Neko Skin Pack
Zdobądź trzy nowe olśniewające stroje, w których pokonasz Bajkowe Brygady, dzięki pakietowi skórek Neon Neko Deluxe dla Gori: Cuddly Carnage. Pakiet ten dodaje do twojej garderoby 3 kompletne pakiety skórek: Pakiet Oni – gdy chcesz być demonicznie dobrze wyglądającym kotem. Pakiet Kawaii – gdy czujesz się uroczo, ale potem pewnie usuniesz Bajkowe Brygady z tego świata! Pakiet Arkanów – dla tych, którzy wzmacniają swoją furię starożytną siłą żywiołów! Każdy z 3 pakietów zawiera: – nowa farba dla FRANK-a, – nowy, gustowny strój dla Goriego, – nowe efekty dla tarczy Goriego. Pobierz to już dziś, aby móc zwalczać Bajkowe Brygady w pięknym stylu!