Golf With Your Friends - Olympus Odyssey Course
Ty i Twoi przyjaciele zostaliście wezwani na legendarne pole do minigolfa w przestworzach! Olympus — dumne, legendarne miasto leżące wysoko w chmurach — zamieszkuje rasa Gingy, która nadzoruje wszelkie golfowe sprawy na całym świecie. Czeka na Ciebie 18 dołków na dużej wysokości wypełnionych magią i zjawiskami nadprzyrodzonymi!