Golf With Your Friends - Legends of Olympus Pack
Oddaj hołd legendarnej historii ojczyzny Gingy dzięki pakietowi Legends of Olympus! Olympus to kraina mitów i potworów, wojowników i bohaterów a także całkiem niezłych golfistów! Pakiet zawiera poniższe przedmioty kosmetyczne, których można używać podczas rozgrywki w golfa: Gorgona Minotaur Hełm koryncki Skrzydlaty kapelusz Hermesa Peruka olimpijska Triera Łódź Charona Piorun Zeusa Szlak Dusz Waza olimpijska Dzięki nowemu pakietowi Legends of Olympus możesz dobrać ekwipunek tak, aby wzbudzać zachwyt. Mimo upływu tysięcy lat te przedmioty nie wyszły z mody — masz do wyboru szeroką ich gamę.