Code HorizonSymulatory
Gold Mining Simulator Ultimate Bundlex000d x000d GOLD MINING SIMULATOR – Spełnij marzenie o odnalezieniu złota!x000d Zacznij od zera, mając tylko kilka dolarów, i wspinaj się na szczyt, by zostać milionerem. Używaj różnych ciężkich maszyn, takich jak koparki, wiertnice, spycharki i wiele innych, aby odkrywać bogactwa ukryte w deformowalnym terenie.x000d Eksploruj rozległy, szczegółowy świat z czterema unikalnymi działkami wydobywczymi, z których każda skrywa swoje tajemnice.x000d Ulepszaj swój sprzęt, inwestuj w lepsze urządzenia do płukania złota i maksymalizuj swoje zyski.x000d Przeżyj emocje związane z realistycznymi operacjami wydobywczymi, gdzie każda decyzja ma znaczenie.x000d x000d MINI MINING MACHINES DLC – Zmniejsz skalę, ale zachowaj ekscytację!x000d Wejdź w świat szczegółowych miniaturowych maszyn zaprojektowanych do precyzyjnych operacji. Idealne do ciasnych przestrzeni i precyzyjnych zadań, te nowe narzędzia zrewolucjonizują Twoją strategię wydobywczą.x000d Odkryj specjalistyczne maszyny, które dodają nowy wymiar strategii do Twojej przygody.x000d Korzystaj z jeszcze większych możliwości dostosowywania i efektywności, kopiąc głębiej w poszukiwaniu złota.x000d x000d Obudź w sobie poszukiwacza złota i zdominuj świat wydobycia!x000d Niektóre elementy tego zestawu mogą wymagać ręcznej instalacji (Zarządzaj grami i aplikacjami).