Gods Will Fall - DLC Part 3
Odblokuj nowe umiejętności oraz przedmioty, wejdź do krainy chaosu, gdzie każdy dzień przynosi nowe wyzwania, i staw czoła niespotykanemu dotychczas potworowi. W zniszczonym świecie wyjętym spoza czasoprzestrzeni drzemie Anord Rith, zapomniana władczyni z dawnej epoki chaosu. Istota jest złożona z trzech potwornych, ogromnych robaków, z których każdy może atakować gracza, co czyni tego przeciwnika wielce nieprzewidywalnym. Nowa kraina Wejdź do zadziwiającej krainy chaosu, domu nowej bogini, Anord Rith. Trzy nowe przedmioty Róg do picia, runa życia, osełka Trzy nowe umiejętności Precyzyjne uderzenie, Najlepsza strona, Gniew klanów Valley of the Dormant Gods, część 3 to ostatnia część serii DLC Valley of the Dormant Gods, która jest automatycznie dostępna dla wszystkich posiadaczy edycji Valiant Edition gry Gods Will Fall.